Ännu en dag i älvsbyn

När jag och Levi kom fram till Älvsbyn idag blev det ju spö i backen, inte roligt. Där ett tag övervägde vi att åka hem till Piteå men så långt hann vi inte, för solen kom tillbaka. Har hälsat på folk även idag, Levi har för det mesta varit nöjd och glad, bortsett från en deprission som han fick hemma hos E.

Vi träffade Levi`s farfar, styv-farmor, faster och farbror när vi var och åt pizza också, vi hann aldrig träffa dem i vissträsk, utan dem var ute på galej och sov borta, så jag och Levi hade huset för oss själva, tråkigt nog. Snutten satt iallafall lugn och tyst och kollade på medans vi åt, han brukar ha en tendens att vilja ha uppmärksamhet just när man ska sätta sig och äta annars.

Efter pizzeria-besöket traskade vi hem till C och gav Levi mat, och sen bara umgicks ett tag. Riktigt roligt, även där träffade jag vänner som man inte träffat på ett tag, och vi hade svårt att slita oss därifrån, men tillslut var vi tvugna att gå iallafall.

Nu har jag och Levi kommit hem till Piteå, vi svängde förbi pappa Chris jobb en sväng så att han fick pussa på våran snutt litegrann. Vi har suttit och myst en stund i soffan och nu har Levi precis lagt sig, och det ska väl jag också göra strax. Vi är nog både trötta båda två efter allt kringflackande. Ska bli skönt att sova i sin egen säng inatt.


Föresten, idag när vi körde mellan Vissträsk och Älvsbyn var snutten så gullig, han satt där i baksätet och jollrade för sig själv. Jag vart ju tvungen att sänka musiken och lyssna när världens sötaste snutt snackade :)



Jag, Sara, Levi och Lisa



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback