dagens

När Levi vaknat idag for vi hem till L en stund. Levi var grinig mest hela tiden, men det gick över när vi kom hem. Hämtade upp E på busstationen så hon är här hos oss nu.

Annars så ringde jobbet när jag var hemma hos L, och frågade om jag ville jobba nu ikväll, så det har jag gjort. Kommer även att jobba hela dagen imorgon. Har ju inte jobbat på 5 månader men det gick bra endå, har ju inte hunnit förändras sådär jättemycket. Snutten har iallafall haft det bra hemma med pappa. Men gud vad jag saknade honom, såklart.

Nu krubbar snutten, dom andra sitter och kollar på tv. Det regnar då fortfarande så inte kan man gå ut. Men jag är rätt trött så jag tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon.

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad duktig du är som jobbar : )

2008-07-21 @ 22:34:57
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Lovisa

tack :) 22 december är den beräknad och man längtar.

2008-07-22 @ 12:11:16
URL: http://lovisasandman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback