dagsresume..

Det blev varken storheden eller stan idag. Levi har varit sjukt grinig hela dagen, måste bero på värmen. När Chris kom hem slocknade jag på soffan, så skönt. Under tiden så fick Levi bada och bara umgås med farsan sin. När jag vaknade så bestämde vi oss för att fara ut och gå, så vi promenerade till sunes och krubbade, undrar hur många gånger vi ätit ute senaste veckan..

Levi har börjat slå efter leksakerna på vagnen och i babygymmet, sötungen. Låter nästan som att han pratar med sakerna också. Jag är hela tiden framme med filmkameran och försöker få med när han snackar, men då vill han inte alls snacka längre utan studerar bara kameran.

Levi har lagt sig för en stund sen, tror han har somnat nu, Chris har vart in och gett honom tutten två gånger. Nu ska jag och Chris ha lite egentid iallafall, kanske se en film eller nå.



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback