En stund för mig själv

Snutten somnade på soffan, och ligger fortfarande där och sover. Få se nu om han kommer sova inatt då, fast han brukar oftast sova hela nätterna, och det är skönt för jag behöver verkligen min skönhetssömn.

Jag steg iallafall precis upp ur badet. Inte ofta detta händer, men jag har peelat hela kroppen, gjort hårinpackning och tillåme filat fötterna. Sen har jag slagit på riktigt stort och även smort in hela kroppen med hudcreme. Nu känner jag mig riktigt fräsch, kommer bli skönt att lägga sig i våran renbäddade säng.


Så, det är väl dags att lägga sig nu då, man vet aldrig vilken tid man får stiga upp på morgonen.






Kommentarer
Från: Linda

rå om sig själv borde man göra betydligt oftare!!

2008-07-18 @ 10:53:53



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback