Helgen

Nu är helgen över. Söndag är ingen rolig dag men den måste ju också få finnas. Det var ett tag sen jag uppdaterade men jag har inte riktigt haft tid.

Igår promenerade vi iallafall in till stan, än en gång, sjukt mycket folk, tror det var mest folk på lördan. Vi gick omkring hela dagen och kollade i affärer och småshoppade lite. Levi fick en body och en hakklapp med en döskalle på, istället för bodyn som L köpt, som vi redan hade en av. Han låg så snällt i vagnen hela tiden, lite smågnäll på hemvägen men annars var han nöjd mest hela tiden.

Jag och E åkte en karusell också, jag fattar inte hur man orkade åka typ 10 karuseller efter varandra när man var mindre!! Vi åkte "breakdance" och efteråt kändes det som om alla inälvor var huller om buller i kroppen, men kul var det endå.

När vi kom hem så satte vi igång att plocka undan lite här hemma, sen kom M och L hit, och L hade med sin lilla snutt Harry. Det dök även upp några brudar från skellefteå men dem stannade inte så jättelänge. Vi satte iallafall igång att grilla och så, och innan maten var klar var jag vrålhungrig. Gott var det iallafall och L hade med efterrätt, lyxigt värre.

Sen satt vi ute på våran uteplats resten av kvällen och hade trevligt. Levi sov såklart bort heeela kvällen lång, detsamma gjorde Harry. Levi blir helt dåsig av den här värmen, inge roligt alls. Får försöka få i honom massor med vätska för han är så himla varm av sig.


Idag har vi inte gjort mycket alls. Jag och Levi har varit och hälsat på min mamma en sväng, och på hemvägen svängde jag förbi och hämtade upp en pizza! annars har jag inte så mycket att berätta. S&E har farit hem nu, tråkigt nog..

Nu kom Chris precis hem med en stooor cola och godis till mig, så jag ska gotta mig :)


Levi, Malin, Malin chris och Elin



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback