jobberi jobbera

Då har jag jobbat min första dagtur på flera månader. Gick väldarns bra och det var roligt att träffa alla igen, speciellt nu när det mest är vikarier också. Levi hade haft det bra hemma med Chris och E, han hade väl sovit för det mesta, och suttit och jollrat under den vakna tiden. Skönt att han inte var ledsen första gången jag var borta sådär länge, då hade det nog inte vart så kul att jobba.

Efter jag jobbat färdigt och vi ätit middag och så, så åkte vi och handlade, och sen en sväng på dollar där vi fyndade lite småtjafs. Vi skjutsade E till bussen, hon och Levi`s farbror Seb kommer tillbaka på fredag igen och stannar över helgen.

Annars så har jag strukit gardiner, och snutten har tittat på. Pappa Chris är ute och städar bilen och nu sitter jag och Levi här och skriver. Nu när man skaffat sig en blogg måste man ju nästan skriva lite varenda dag, blir roligast så :)

Föresten så läste jag i tidningen att solen kommer till helgen, HÄRLIGT, för då har vi roliga planer.




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback