jobbtok

Idag har jag och L varit med småsnuttarna och hälsat på jobbet, källbogården. Det har varit en riktig babyboom där, bara nu efter jul har fem stycken hunnit få barn, och två stycken är gravida fortfarande. Meddelade att jag gärna jobbar om dem behöver x-tra personal, och vips så fick jag en kvällstur i slutet av månaden. Det ska bli roligt, jag gillar att jobba där.

Efter källbo besöket åkte våran lilla familj iväg till min mamma och hälsade på, och där blev vi kvar hela eftermiddagen och kvällen. Åt middag och bara umgicks, är där alltför sällan med tanke på hur nära vi faktiskt bor. Sen blev det lite handling på kvantum och nu sitter jag här. C har precis badat snutten, och nu ska dem fila naglar.

Jag ska väl ta och packa in maten nu innan den blir förstörd.




Harry, Linda och Levi


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback