kvällspromenad

Jag och Levi har vart ute och strosat omkring på djupviken med M. Himla härligt, vi gick runt länge och bara pratade på. Levi sov nästan hela tiden, han har som sovit mest hela dagen, en trött-snutt. M följde med hem till oss och bara umgicks sen.

Och oj som snutten har jollrat på ikväll, jag har spelat in på telefonen hur han nästan skrik-jollrar. Himla sötunge. Man märker verkligen att det händer saker varje dag nu!

Nu sover Levi på soffan, jag tänkte se klart CSI och sen gå å lägga mig. Tänkte stiga upp lite tidigare imorgon och försöka få med L ut en sväng, hur nu det ska gå  ;)

Jag har föresten glömt USB sladden till våran kamera i vissträsk, så nu blire bara telefonbilder ett tag framöver, men det får duga.




Levi, Malin och Nasti på promenad










Kommentarer
Från: Linda

hade det inte varit för detta skitväder hade jag faktiskt tänkt promenera in =P

2008-07-21 @ 11:02:32



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback