Nattknäppisar

Jag och Chris låg vakna och pratade länge inatt, så det blev inte alls att lägga sig tidigt som jag sa. Iallafall så när vi väl skulle försöka sova så står det nå typ 16 åriga killar å sparkar på en petflaska på parkeringen. Sådär lagomt roligt när man har sovrumsfönstret ditåt. Tillslut gick jag ut, arg som ett bi och sa att nu får dom fan ge sig. Ojdå tyckte dom, "förlåt men du behöver väl inte vara så arg, du kunde väl bara sagt åt oss, inte visste väl vi". Halv 2 en tisdag natt, man kan ju tycka att dom borde fattat det själva.

Jag och Levi steg upp för en liten stund sen, nu funderar vi över vad vi ska hitta på i finvädret. Behöver jag säga att vi ska gå ut? :) Frågan är bara vars vi ska gå, men det blir väl in till stan som det oftast och typ alltid blir. Det har väl säkert kommit massa tält och lastbilar nu inför pdol och sånt så man får väl gå och kika.





Kommentarer
Från: Linda

Far och son, så fina tillsammans!

2008-07-23 @ 16:59:08



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback