rallarsvängen

Igår när vi vaknat och gjort oss iordning körde jag och Levi iväg till Älvsbyn för att träffa alla mina kompisar och så. Väldigt lyckad dag, vi rantade runt mest hela tiden och umgicks. Var ju så fint väder också! Det var så himla roligt att träffa alla, man glömmer som bort hur roligt vi har. Vi var förbi mina kusiner en stund, där var det 7-års kalas och jag fick både spela kula och leka med lego. Också blev jag bjuden på palt i sommarvärmen, hos min farmor.

 Vi besökte även Emils grav och tände ljus, man kan inte låta bli att både skratta och gråta när man är där, det är så sorligt samtidigt som jag inte kan låta bli att tänka på hur himla rolig han var, alltid med glimten i ögat. 

På kvällen var alla brudar samlade hos E, riktigt roligt att träffa alla, och en viss tjeja var där som minsann påminde mig om saker vi gjorde när vi just fyllt 18 och var ute på krogen och rände runt, det var väl saker som jag mer eller mindre förträngt.

 Jag och Levi kunde inte slita oss därifrån så klockan var nästan 22 när vi började köra iväg mot vissträsk till Levi`s farfar, där vi sovit inatt. Vi är fortfarande hemma hos dem, nu väntar jag bara på att Levi ska vakna så att vi kan fara in till Älvsbyn igen och fortsätta vårat rantande.







Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Playa del Järnvägsgatan ; D haha.

2008-07-19 @ 16:41:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: kg

himlarns vilken fin blogg de blev! o du skriv ju som en geud, he tyck vi om : )

2008-07-19 @ 17:21:41



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback