shopping

När Chris slutade jobba idag så promenerade vi in till stan. Gick runt i massa affärer och handlade kläder, alltid lika roligt. Levi fick ingenting den här gången, men han låg så snällt i vagnen endå, han blev lite grinig på hemvägen däremot, men det har ju varit så himla kvavt idag, åska i luften. Han tycker det är jättejobbigt med denna värme tror jag, han är så varm av sig dessutom och det gör ju inte saken lättare.

Vi köpte nå myggnät i stan, så nu har vi satt upp det i sovrummet, än en gång, vi är snabba, jag vet :)
Jag hittade en spindel i sängen imorse och det var inte roligt alls, jag HATAR spindlar, värsta krypen som finns. Då bestämde jag att nu ska det upp myggnät.


Nu har jag tvättat och packat hela kvällen, Chris sitter och fikar och Levi ligger och sover. Snart ska jag kojsa jag med så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer
Från: Lina Lundgren

Ahaa, okey :) Jaa .. blev som mest små saker, mat, nya torkare till bilen, en parfym å lite andra små saker :)

2008-08-01 @ 09:52:37
URL: http://linalundgren.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback