skitväder!!!

När ska solen komma? tycker mest det regnar hela tiden, tänkte skriva ingen riktig sommar, men det är väl det som är sommar i sverige.

Jag klev upp när Chris kom hem klockan 6 (!) imorse. Känner mig faktiskt riktig pigg. Snutten vaknade klockan 8 och då satte vi oss i badkaret, himla härligt tycker Levi, han gillar att bada. Sen har vi ätit frulle båda två och Levi somnade då mitt i maten så nu ligger han på soffan och sover.

Vad ska man hitta på idag då? Jag som vill vara ute, det vill jag ju nästan jämt ioförsig.. Jag som tänkte promenera till industriområdet och kolla i affärerna där men vi får nog ta bilen istället. SKITVÄDER, vad jag är less!!

Nu kom jag just på att vi ska ju träffa E en stund idag!

Jaja, jag ska väl göra mig iordning innan Levi vaknar.



Elin och Levi







Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback