Soligt PDOL

Vi steg upp tidigt hela familjen idag. Mina karlar passade på att mysa imorse innan pappa Chris skulle på jobbet. Vi for förbi elgiganten en sväng och köpte en grill, än en gång, vi är inte snabba, sommaren är snart över ju. Sen hämtade vi iallafall upp E och for in till stan en sväng så att Chris kunde köpa souvas inne på området. Levi satt så snällt i bärselen hela tiden.


 Efter Chris köpt sin souvas körde vi hemåt, Chris skulle på jobbet så han släppte av Mig, E och Levi. Såklart hade jag ju inga nycklar kom jag på precis när Chris kört iväg, och inte hade han ju telefonen med sig så man kunde ju inte nå honom. Det slutade med att jag fick klättra på cykeln som vi ställt i buskarna, fullt med bränn-nässlor och hoppa in genom toafönstret, haha, in kom vi iallafall.


Grann barnen kom hit så vi bjöd på saft och bulla, himla snyggungar. Sen fick Levi mat också traskade vi in till stan. Sjukt mycket folk idag, inte lätt att ta sig fram. Har varit riktigt varmt hela dagen så det slutade med att Levi fick ligga i bara blöja i vagnen, skönt tyckte han.

Vi bestämde oss för att vi skulle köpa mat inne på området, men tydligen fick dem inte sälja mat då förens området skulle öppna på kvällen igen, sjukt. Vi var iallafall superhungriga så vi gick till sunes och åt skrovmål, mums. Levi har legat och kikat omkring i vagnen hela eftermiddagen, han verkar trivas att ligga där, tur är väl det. Han hade ju en period för ett tag sen då han vägrade ligga i vagnen. Inte så kul när man var långt hemifrån och inte kunde ta upp honom, men den perioden verkar då ha gått över.


Det blev en lång uppdatering här. Nu ska vi mysa på här hemma och bara ta det lungt, jag är jättetrött, man blir som seg av värmen. Levi ska få ta sig ett bad också, det gillar han ju.


Jag och Levi, Elin, Chris och Levi, Jag och Levi





Kommentarer
Från: LinaLundgren

Jajjemän :) De låter bra! Nej, inge som har komentera den, men folk som bryr sig, och går och frågar min familj om vad ja ska göra typ. Dom har läst min blogg och är så nyfikna om vissa saker som ja ska göra, och när jg inte har skrivit de måste dom gå och fråga folk. och det kan vara personliga saker som jag ska göra som dom frågar om. Folk som ja inte ens känner så himla bra är de som frågar, och då undrar man ju va dom har me mitt liv att göra överhuvudtaget?

2008-07-25 @ 19:16:43
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Från: Lovisa

det förstår jag och man har dom hela tiden så nog är det jobb :) men dom är så himla söta och oftast snälla också.

2008-07-25 @ 22:00:29
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Från: Lovisa

det måste ju vara det svåraste att hålla sig från att väcka dom. För dom sover så mycket i början och länge. dessutom så är dom bara så små en gång så då vill man ju passa på :)

2008-07-26 @ 14:13:24
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Från: malin

Åh vad söt han är. Nu längtar jag ännu mer tills min bebis kommer

2008-08-15 @ 23:49:23
URL: http://malinsmix.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback