sömntutor

Jag och Levi sov ändå till 12 idag, sen gick vi ut med hunden och nu ligger snutten och sover igen, en riktig tröttis. Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva sen sist..

 Inatt vaknade jag upp med ett ryck, någon var baki våran ytterdörr!! Chris jobbade såklart natt dessutom så vi var ensammna. Iallafall så gick jag ut i hallen och lyssnade, tydligen så hade jag inte drömt iallafall för Nasti stod och kollade mot dörren. Fick aldrig reda på vem det var men det levde iallafall om i trappuppgången ett tag så jag kollade så att altandörren var låst och sen gick jag och la mig igen.

Solen lyser såklart utanför, så typiskt när man är helt trött och seg och inte alls har någon lust att gå ut. Nåja, jag ska dricka mitt kaffe och invänta att snutten vaknar så att vi kan hitta på något.

Kommentarer
Från: Linda

huvva vad obehagligt!

2008-07-20 @ 21:54:49



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback