stranden

Ännu en dag med härligt väder. Så fort vi vaknat till och gjort oss iordning så gick vi in till stan och mötte upp K, satte oss på waynes och drack kaffe. Levi var nakenfis i vagnen och bara mös. Chris moster L ringde och frågade om vi inte ville komma till gläntan och sola, så vi gick hem och hämtade bilen, sen körde vi dit. Var väl där max en timme, så det blev ingen lång visit.

När vi kom hem så gjorde vi en god sallad med ägg och tonfisk, mums. Kan behövas nåt lite lättare och hemlagat när vi typ enbart ätit ute den senaste veckan. Jag och K körde iväg till industriområdet och kikade i affärer, jag köpte nå fingerfärg så vi ska testa göra Levis handavtryck. När vi kom hem hade Levi somnat på Chris axel, så söt.

Nu väntar vi på att A och H ska komma hit från Luleå och hälsa på, alltid kul med besök, annars har vi väl inga planer. Jag är sjukt trött av värmen, man blir som seg. Levi ligger och vilar på soffan nu så vi får väl se när han tänkt vakna.


Har tagit massa kort idag också, men jag har ju fortfarande ingen kabel så jag kan inte lägga in bilderna på datorn.







Kommentarer
Från: Linda

Jag hoppas att jag och Harry får vara med och måla med våra händer ;)

2008-07-30 @ 18:41:35
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Är det en Huggies blöja? Är dem bra? Vi testa dem minsta när lillan var mindre dem var inte alls bra, men dem större kanske är bättre? : )

2008-07-30 @ 19:57:58
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hehe okej : ) Vi kör på libero.

2008-07-30 @ 21:12:46
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback