tråkig måndag

Snutten bestämde sig för att han ville stiga upp ca 7.30 imorse, det är man ju inte direkt van så jag har gått omkring som en zombie ett tag. Levi har iallafall sovit 11 timmar utan mat inatt, det är längre än vad han brukar. Skönt att slippa gå upp vid 5 och mata, även om man får somna om direkt efter. Men man är ju så van att gå upp då så man vaknar ju endå tråkigt nog.


Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Vi har precis varit  ute en sväng med Nasti, och nu sitter snutten i mitt knä och krubbar. Funderar på om vi ska åka in till storheden och  handla när chris kommer hem.. Vi måste hursomhelst ut på stan en sväng.

föresten så har jag träningsvärk i armarna, måste vara från när vi åkte karusell. Haha man är ju inte direkt vältränad längre!

nåja nu ska vi rapa

Kommentarer
Från: Anonym

Jao, vi åkte 2 st :) Och jag har aldrig i hela mitt liv mått så dåligt av en karusell :P Höll på kräkas! Märks att man börjar bli gammal ;) haha

2008-07-28 @ 13:29:40
Från: Lina Lundgren

Oj! Glömde skriva namn på inlägget :) men de var från mig!

2008-07-28 @ 13:30:56
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Från: Lovisa

jo det förstås man känner ju dom inte direkt. men det är då himla spännande, man kan som inte förstå att det är ett liv inne i magen. Fastän man varit på UL så känns det som att det var någon annans barn. Tiden går ju så sakta nu också tycker jag det är så länge kvar. :P Det var gode mycke folk på området i fredags på dan, vi var in en snabbis bara.

2008-07-28 @ 19:47:40
URL: http://lovisasandman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback