ute på stan

Jag och Levi började dagen med att ta oss ett bad, härligt härligt. Sen mötte jag och L upp varandra och promenerade in till stan med snuttarna, vi har vandrat omkring hur länge som helst bland allt folk i solen, inte alltid det lättaste att ta sig fram med barnvagnarna, man får inte ha bråttom inte. Vi började iallafall med att sitta i gallerian och surra, jag beställde en stor kopp kaffe, och det var verkligen en bamse kopp också!

Sen gick vi iallafall runt på stan och kollade. Jag köpte en tidningshållare som jag ska hänga i köket, annars tror jag inte jag köpte nåt, förutom en loka och thaiwok då, MUMS! Jag och L satt i solen och åt medans snuttarna tog sin eftermiddagstupplur. Båda barnen har legat så snällt i vagnarna och varit väldigt nöjda hela dagen, i princip inget gnäll alls. Så duktiga så :)

Det har varit hur bra dag som helst, bra sällskap och underbart väder. Träffade folk man kände och bara gick omkring, man får ta vara på de fina dagarna för det har ju inte varit gott om dem precis.

Jag och Levi gick hem strax efter 17, och då kom D&K och hälsade på, vi har suttit och surrat flera timmar, Levi också, han satt i mitt knä hela tiden så nöjd och glad. D&K for hem för bara en liten stund sen, och jag har precis nattat snutten. Han ville verkligen inte somna själv ikväll så han fick somna i våran säng brevid mig, så mysigt.

Annars så är jag sjukt speedad, har druckit alldeles för mycket kaffe tror jag, jag är ju ingen van kaffedrickare direkt. Snart kommer Chris hem från jobbet, synd att han inte hann säga godnatt till kärleksbarnet, men dom får träffas imorgon och mysa på. Dom mös imorse också innan han for på jobbet. Jag har det bra jag som får vara tillsammans med världens mysigaste unge hela dagarna, livet är underbart!




Linda och Harry, indianer, Levi, Kajsa och Daniel med Levi






Kommentarer
Från: Lovisa

exakt :) allt gick då bara bra. man är ju då glad så länge det är ett barn :) hur går det annars för dig och Levi då? Han är då så himla söt.

2008-07-25 @ 17:14:45
URL: http://lovisasandman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback