vars for solen?

Levi har sovit heela natten lång. Vi slocknade på soffan kring 22 igår och klev inte upp förens 9 imorse. Det var superfint väder imorse så jag och Levi gick ut på en gång, tur var väl de för typ en timme efter vi kom hem så var det alldeles svart på himlen.

Resten av dagen har vi mest städat och tvättat. Tog en paus och for å köpte dynor och ett parasoll till utemöblerna (jag vet, vi är snabba). Var också förbi ÖB och köpte tvättlappar. När vi kom hem insåg jag att vi nu har ett stort lager av dem, 28 förpackningar tvättlappar, haha, Jag är en jävel på att bunkra!

Vi har precis käkat alla tre och nu ligger snutten på soffan och myser. Ska väl fortsätta dona på här hemma, det behövs.




Kommentarer
Från: Linda

Vilken skönhet!

2008-07-17 @ 20:50:12
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

28 FÖRPACKNINGAR!!! Haha... ja bunkra var det ; D

2008-07-17 @ 21:06:18
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback