då var det kväll - igen

Då var denna dag snart över. Jag gjorde som sagt palt idag, och tro det eller ej men den blev jättebra! Chris pappa kom hit, han hade med sig lite grejor till Levi, ett bord och två små stolar, en klätterställning som man fäster på väggen och en växa säng. Jag funderar på om vi ska byta sovrum med Levi, vårat rum är större än hans och han är 6 månader och rymmer inte ens alla saker han har.

Efter att vi ätit palt och druckit kaffe så for farfar Benny och barnen iväg, och jag och Chris fixade lite här hemma, i Levi`s rum blandannat. Sen for jag och skjutsade Chris moster Linda och efter det for jag och Levi och tittade när Chris lillebror/Levi`s farbror spelade hockey.

Levi och farfar på hockeyn



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback