dålig dag

Jag har en jättedålig dag idag, vet egentligen inte varför men jag känner mig helt nere. Levi har sovit jättedåligt inatt, kanske därför, också känner jag att plugget inte alls går som det borde, jag måste verkligen skärpa mig.

Imorse steg vi upp och åkte ut till Chris moster Linda. Min syster åkte väg med en kompis till dem som skulle köra till stockholm. Jag och Chris stannade kvar ett tag efter att din farit och drack lite kaffe, Levi låg på golvet och lekte, otroligt att han kan vara så nöjd med tanke på hur dåligt han sover.

Sen åkte vi in till stan, tvättade bilen och handlade lite. Nu på eftermiddagen har vi bara sett film och tagit det lungt, jag har pluggat litegrann också. Levi sitter i sin stol och leker och vi ska väl sätta igång å laga nå mat. Jag ska iväg och träna ikväll, aerobics blir det.

Dom ringde från jobbet idag och frågade om jag vill jobba en kort tur på onsdag, och jag tackade ja. Egentligen har jag inte tid men jag känner att det kan vara skönt att göra något annat en dag, sen är det ju alltid bra med lite extra pengar.

Kommentarer
Från: Linda

hör av dig om du behöver hjälp med nåt!

2008-11-03 @ 17:24:31



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback