ett kvällsinlägg

I förmiddags for jag och Levi runt lite, hörde med en sömmerska vad det kostar att fixa dragkedjan på hans jacka, TVÅHUNDRAÅTTI kronor plus vad dragkedjan. Näddu det betalar jag inte. Sen pumpade vi däcken till den nya vagnen, lustigt nog hade inte shell en cykelpumpventil så det blev OK.

Sen har vi varit och hälsat på Linda. Vi har gullat med snuttarna och sen tog vi en promenad med barnen och hundarna, kallt kallt kan jag lova men skönt att vara ute endå. Levi somnade när vi var påväg hem till oss igen och sov i nästan två timmar. Efter middagen så gick vi en till liten promenad, blev bara korta promenader idag för jag tyckte att det var för kallt. Iallafall så somnade Levi igen, men bara en kort stund.

Nu ikväll håller jag på att tvätta. Jag tror jag alltid tvättar på fredagkvällar.. Är väl för att ingen annan vill tvätta då så då är det ledigt iallafall. Nu ligger Levi i våran säng och ska sova, vi har suttit i sängen och sett CSI. Jag känner mig rätt trött och slut så det blir nog sängen för mig snart också.

Kommentarer
Från: Linda

tack för idag sötnosar!

2008-11-21 @ 21:44:28
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Johanna

Kan inte din mamma eller typ chris mamma fixa dragkedjan, det borde väl inte vara så svårt? :)

2008-11-22 @ 15:18:44
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Från: Anna

Jo tack vi hade det roligt. Vilken gullunge. Hoppas att allt e bra med er..

2008-11-22 @ 17:18:08
URL: http://busanna.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback