färdigjobbat för idag.

Jag kom hem för ungefär en timma sen, har gått riktigt bra att jobba idag, Chris har uppdaterat mig med bilder på snutten under dagen och då blev jag lycklig förstås. Snutten har börjat masa framåt för fullt nu, han är så duktig. Men han blir lite arg över att det går så sakta och sen när man sätter honom i gåstolen så blir han överlycklig för att han tar sig fram så snabbt.

Ikväll ska jag och träna med Malin, blir nog aerobics ikväll och efter det ska jag hem och sova, jag var dödligt trött imorse när klockan ringde, jag hade tidig tur, Chris gjorde iordning en termos med kaffe till mig och det uppskattades på jobbet när personalkaffet tog slut, haha.

Bilderna från idag;


Kommentarer
Från: Anonym

han är verkligen otroligt söt:)

2008-11-25 @ 21:05:36



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback