fars dag

Fars dag idag, och vi har såklart firat Chris. När vi klivit upp och ätit frulle så gick jag och Levi ut och handlade. Vi köpte fika och trisslotter till Chris, såklart vann han ingenting, det gör vi aldrig. Levi ville också äta kaka, och han kämpade och kämpade för att få tag i en, och tillslut fick han sig en kaka som han smakade på, och blev sen i sinne när vi tog den av honom.

Jag köpte en vagnreflexväst till vagnen idag, man sätter fast den på själva sufletten. Igårkväll när vi var ute och körde bil så såg jag en som var ute med en barnvagn, och som hade nå småreflexer lite här och var på vagnen, precis som vi har, och jag såg inte vagnen förens jag kom riktigt nära så då fick jag mig en tankeställare, det är verkligen värt att man syns i mörkret och nuförtiden blir det ju mörkt så himla fort.

Levi har precis somnat i våran säng, han var så orolig och grinig tillslut så vaggade jag honom och sjöng en visa och då slocknade han ganska så fort, näranära mig låg han. Jag sitter å håller på å fixa å trixa i photoshop, synd bara att man inte fattar nåå, jag önskar att jag var jätteduktig, haha.






Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback