fredag med mina killar

Idag har vi hunnit med mycket! Dagen började med att jag steg upp och åt omelett som min andra hälft gjort, läste lite på mina favoritbloggar och sen for jag iväg och hämtade upp min mormor på busstationen, vi åkte och handlade lite och sen skjutsate jag henne till min mamma. Jag hade tokbråttom för vi skulle iväg till BVC med Levi, och snutten väger nu 8290 gram och är 67,5 cm lång, fast det där med längden är jag tveksam till, för jag stod ju brevid och jag såg 69,5 cm så jag tror inte att det hon skrev stämmer, tror jag ska testa mäta honom här hemma.



Vi gick iallafall hem sen och packade skötväskan och promenerade in till stan i regnet. Strosade runt en stund också åt vi lunch ute, mysigt. Gissa vad som hände när vi kom hem då? Joo, Levi masade framåt för första gången, duktigkille! Chris hämtade sin mamma och nu är också Chris lillebror och "farfar" Stefan här, dom sitter och ser en film i soffan nu.

Kvällen har jag spenderat med att tvätta och plocka undan lite här hemma. Också har jag knåpat lite i photoshop, det är verkligen beroendeframkallande. Nu tänkte jag krypa till kojs brevid Levi som sover i våran säng. Vi hörs imorn.




Kommentarer
Från: Madde

jo, jag hittade bara en som jag satt och kollade på. Så förhoppningsvis så kan jag lite själv också :D

2008-11-14 @ 22:42:36
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Madde

humpf, jag tror den hette designadinblogg, eller något sådant..?? Jag minns ju inte så bra!

2008-11-15 @ 11:10:23
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback