hemma igen

Jag och Levi tog en promenad till kvantum och köpte fika, jag betalade fikat också gick jag på toa, och när jag kom ut därifrån ropade tjejen i kassan och frågade om jag inte skulle ha fikat, jovisst hade jag glömt det på bandet. Jag tog fikat och glömde givetvis ballerina kakorna som jag köpt, det märkte jag förstås när jag redan gått en bra bit därifrån och då skämdes jag för mycket för att gå tillbaka, jag har verkligen blivit virrig alltså!

Vi gick som sagt till källbo och såfort det kommer en bebis dit så börjar förstås alla att prata bebisspråket, haha. Vi stannade inte så länge utan vi längtade hem till Chrisen, han har ju jobbat så mycket att vi knappt hunnit träffas. Nu är vi iallafall hela familjen hemma, jag har ätit middag och ska iväg och träna ikväll och sen ska jag vara med mina killar, ska bli så mysigt att få sova tillsammans med Chris inatt, han har ju jobbat natt i en vecka..





Kommentarer
Från: Madde

Jaaa :) Det är ju så fula designer dom har :)

2008-11-11 @ 17:16:19
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: ☆FREIJAS MAMMA - Caroline.

Oj så stor han såg ut på den bilden. Stora killen, men är man 6 månader så är man minsann inte så liten längre ; )

2008-11-11 @ 17:46:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Linda

men hallå!! hur lätt är det att uppdatera när jag jobbar? :P kul att ni kom till källbo idag, och ni är såklart alltid lika fina!!

2008-11-11 @ 18:09:08
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback