hemma

Nu har jag jobbat färdigt min delade tur, jag kom hem för en stund sen och nu ska jag gå och göra mig sängklar strax för jag börjar jobba 7 imorgon igen. Tydligen så är det skyltsöndag imorgon också men det missar ju jag då, inte för att det är så mycket att se kanske men det är som roligt att träffa folk ändå.

Vi tog föresten julbilder på barnen idag hemma hos Linda, dom fick ha en liten tomtedress på sig. Så söta så, det kommer bilder på det sen men korten är på Lindas kamera just nu. Och idag hemma hos Linda så satt jag och skröt om hur bra det är med en såndär som man sätter på huvudet deras som jag köpt till Levi, så att dom inte skadar skallen om dom ramlar. Linda frågade  "men om han ramlar framåt då med ansiktet mot golvet?" Sjäklart gör Levi det då bara någon minut efter att Linda sagt det..

nejnej nu blir det sängen och förhoppningsvis bättre uppdatering imorogn.

Kommentarer
Från: Evelina

Haha nää, lillebror som valde det ;p

Visste inte att du hade blogg. Gud så fin design du hade :)

2008-11-30 @ 13:07:41
URL: http://loon.blogg.se/
Från: Anonym

ååh va kul, längtar att få se bilderna:)

2008-11-30 @ 17:03:39



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback