inne-onsdag

Idag har vi bara varit hemma. Jag har tvättat, städat och lagat mat till Levi, ett stor sats så nu har han mat för många dagar framöver. Efter lunch kom min farmor och farfar och hälsade på, dom har aldrig varit hos oss förut eftersom min farfar är allergisk, men nu kom dom hit en stund iallafall, för att dom skulle få se hur vi bor och det var ju roligt.

Levi har börjat med riktiga glädjetjut, också brummar han som en bil. Och jäklar vad det går undan i gåstolen nu, han färdas och drar ut kökslådorna och sliter sönder våran blomma som står på golvet, aja baja. Nu sitter han i pappas knä och äter majskrokar och ser på tv, myspys.

Jag hade tänkt gå ut med Levi en stund nu ikväll, men det blev visst för sent ser jag.. Jag tycker ju egentligen att man ska vara ute en stund varenda dag men nu blev det visst inte så idag. Jag tror jag ska plugga lite ikväll och sen är det sängen som gäller, jag älskar verkligen att bara ligga i sängen och titta på tv på kvällen, en lugn stund för sig själv.




Kommentarer
Från: Linda

han är så duktig levigubben! och så snygg!!

2008-11-12 @ 21:14:48
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback