jobb och tacopaj

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu, dumt nog, jag hade ju bestämt mig för att uppdatera minst en gång om dagen men jag har inte hunnit eller haft lust. Igår så var jag med mina killar hela dagen, förutom då jag for till komvux och gjorde ett engelska prov. På kvällen for jag och tränade, först aerobics och sen afro, men jag tror inte jag ska gå på nåt mera afro pass, jag har blivit less tror jag.

Idag har jag jobbat, en kort tur på källbogården. Det var roligt att träffa alla, som alltid, och alla go-gamlen. Jag tog på mig en till tur lite senare den här månaden, en heldag. Alltid bra med lite extra pengar. Efter jobbet gick vi ut, jag, Levi och Nasti. Efter att jag hade varit på gallerian gick jag ner till HM, kollade runt lite och när jag kom ut därifrån funderade jag vars jag skulle gå vidare, och då tänkte jag "men vars är Nasti?" jååda nog hade jag glömt honom utanför gallerian, jag kände mig som världens sämsta matte!

Nu i kväll har jag gjort en tacopaj, sen så har Linda och Harry varit här och hälsat på. Dom for precis hem och Levi har lagt sig för kvällen, och det ska jag snart också göra.


Buspojken idag



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback