Nu är vi i Älsbyn..

.. Eller i vissträsk rättare sagt. Vi klev upp tidigt imorse och gjorde frukost och fixade oss, också åkte vi hit, vi ska vara barnvakt till Chris småsyskon idag och en stund imorgon. Levi springer runt i sin gåstol och faster Alexandra håller honom sällskap, alexandra har fått mata Levi och det gick sååå bra.

Annars vet jag inte, vi ska väl mest ta det lungt och ikväll blir det tjejmiddag i Älvsbyn. Jag och chris tänkte basta ikväll och mysa på när barnen har somnat, det ska bli mysigt. Hoppas ni har en bra lördag!

Kommentarer
Från: Linda

hurrudu, nu ska du inte låta sådär ;P jag skriver när jag vill :D vad fint du har gjort på din blogg! jag väntar fortfarande på att du ska hjälpa mig att få in texten där ;) hoppas ni får det trevligt ikväll! hoppas vi ses snart. mångra kramar

2008-11-15 @ 16:11:50
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback