onsdagen i Luleå

Jag och Levi åkte hemifrån klockan 9, hämtade upp Malin och sen for vi hem till Linda där hon och Harry höll på att göra sig klara. In med vagnarna i bilen och iväg. Vi shoppade förstås en hel del också åt vi lunch på Bantai, snuskgott! Dom hade buffe med 5 olika rätter man fick välja bland men friterad kyckling var förstås det jag åt mest av. Levi var så snäll så hela dagen, nästan inget gnäll alls förens på vägen hem för då kan jag berätta att då var det en ledsen kille!

Levi fick sig iallafall en vinterjacka, mössa, vantar, tjocksockar, skallskydd för när han ska ramla här hemma, strumpbyxor och dreggellappar. Han fick säkert nåt mer som jag glömt av nu. Jag köpte mig nå tröjor och ett par skor, och chris fick en skjorta och underkläder, summan av kardemumman blev väl att Levi var den som fick mest! :)


Vi kom iallafall inte hem förens SJU på kvällen, så vi var borta heeela långa dagen och jag var gode trött och slut när jag kom hem, Levi också för den delen. Vi hann säga hejdå innan pappa Chris for och jobbade och sen satt jag förstås uppe liiite längre än vad jag borde ha gjort, konstigt nog känner jag mig så himla pigg iallafall och det är sjukt skönt.



Malin



Linda



Malin och jag



En glad Harry :)



Harry kan också hålla flaskan själv!



Levi provar nya vinterjackan med pappa





Kommentarer
Från: Anonym

vilka härliga bilder du har tagit. Så himla söt han är Levi, ja dör:) jättekul att läsa din blogg å särskilt när du har så mkt bilder!:) Ta hand om er.

2008-11-27 @ 20:45:04



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback