plugg måndag och sovmorgon

Jag hade tur och fick sovmorgon imorse, ändå är jag jättetrött, att snutten sover så dåligt tar verkligen ut sin rätt. Tänk dom som är ensamstående och aldrig har någon som kan ta hand om barnet på morgonen eller på natten, fyy vad tufft dom ska ha det!!

Jag klev upp kring 11, kände att jag inte kunde sova längre fastän jag hade behövt det, så jag satte mig och pluggade lite och sen promenerade vi iväg hela familjen till komvux, både jag och Chris gjorde prov. Efter att jag gjort mitt prov så fick jag veta att jag fick VG på mitt förra prov, det kändes ju bra!

Snutten äter och leker medans vi väntar på komvux






Vi promenerade till coop sen och handlade, dämparna på vagnen gick typ i botten efter det, haha. Nu har vi kommit hem för en stund sen, jag och Chris har ätit skrov och Levi sover ute i vagnen. Han har sovit så länge nu att jag var tvungen gå ut och kolla så att han andas, och det gjorde han förstås.





Kommentarer
Från: Linda

bortsett från proven verkar ni haft en mysdag! :] saknar er!

2008-11-17 @ 17:24:04
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Moa

är det min mössa? :P

2008-11-17 @ 22:09:18



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback