potatis, köttbullar, sylt och morötter

Det har jag ätit till middag. Jag har jobbat sen sju imorse och kom hem för bara en stund sen. Det har gått bra att jobba, som väntat, men det har varit fullt upp kan jag lova.

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt, om vi ska ta en promenad hela familjen och hämta ut gåvopaketet från libero, också måste vi lämna in Levi`s jacka till en sömmerska som kan fixa dragkedjan som är paj. Nu har jag iallafall helg efter att ha jobbat tre dagar.. Men egentligen kan man ju som säga att jag jobbar dygnet runt!

 Förut innan jag fick Levi och folk sa att småbarn är ett dygnet runt jobb tänkte jag jåjå, dom sover ju massor inte kan väl det vara så jobbigt, men att ha barn är verkligen DYGNET RUNT! Visst är det underbart, hur underbart som helst att få vara hemma med gullplutten men när man vaknar för typ 10:e gången på en natt så känns det inte så underbart alltid, haha

Nä nu ska jag vara med Chris medans Levi sover middag.

Kommentarer
Från: Linda

ja, visst är det ett heltidsarbete, det bästa arbete man kan ha, enligt mig! men visst är det skönt att komma ivög på ett annat jobb och vara något annat än bara mamma ibland! :]

2008-11-20 @ 17:06:45
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback