rantar-söndag

Chris pappa kom hem rätt tidigt imorse så vi packade ihop våra grejer och åkte till min farmor och hälsade på. Åt lunch och drack kaffe å surrade med dem. Efter det for vi och hälsade på hos mina småkusiner, drack kaffe och var med dem. Vi fick en säck med leksaker till Levi, och en barnvagn, helt perfekt! Det är en jättesmidig sittvagn och jag trodde inte att vi skulle kunna använda den än på ett tag, men nu när jag kom hem så prövade jag lägga i en åkpåse och en filt, och det funkar perfekt, han satt jättebra i den! våran vagn som vi har nu orkar jag inte lasta in i bilen själv, så den lastar vi bara om vi ska bort över helgen osv, men sittvagnen vi fick nu blir hur liten som helst när man fäller ihop den så den tar ju ingen plats alls och är jättelätt. Annars när jag och Linda farit någonstans med barnen har vi ju fått turas om om en vagn, blir ju bra nu när vi kommer rymma båda vagnarna.

Doris, Tim, Isa och Levi sitter i bilbarnstolen



 Jaja, nog om vagnen. Vi åkte vidare hem till min mamma som har varit hundvakt i helgen, tacktack för det! Min mormor var ju också där så då hann vi träffa henne också. Vi var gode less sen så då blev det raka vägen hem, förutom ett stopp för att handla lite, vi köpte bingolotter så ikväll blir det bingo för våran del, hoppas vi vinner en miljon!


Levi kollar in sina nya leksaker






Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback