städ/plugg - dag

Jag och Levi klev upp imorse och såg att snön yrde ute, inte direkt en bra dag att vara ute då när snutten är lite förkyld så vi tog en städar och plugg dag. Vi har städat när snutten vart vaken, och jag har pluggat när han sovit. Jag har fixat till i Levi`s rum massor, hängt upp kort på väggarna och ställt iordning lite, så nu är det jättefint därinne, ska lägga upp bilder när jag är helt färdig.

Nu är jag iallafall redo för ett engelska prov som jag ska försöka få tid till att göra imorgon, jag vill verkligen ha engelskan bortgjord så man kan ägna sig åt annat sen, känns som om det hänger ett stort svart engelska moln ovanför skallen på mig, haha. Som börjar regna varje gång det var längesen jag pluggade.

Föresten så har min snutt varit så duktig idag, han har lekt själv nästan hela dagen medans jag har städat, också har han ju börjat bli så duktig på att sitta, så han har suttit i sitt rum (med en kudde bakom sig förstås) och lekt med leksaker, nöjd och glad. Nejnej  nu är det dags att hämta upp tvätten.

Kommentarer
Från: Linda

duktig kille!

jag längtar till vi får se lite bilder på hans rum! jag skulle vilja fixa i harrys rum med, men jag vet inte hur?!

2008-11-24 @ 16:52:36
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Anna

vad duktiga ni har varit idag.

2008-11-24 @ 17:49:46
URL: http://busanna.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback