stinas födelsedag!

Idag fyller stina år, så vi ska dit och gratta henne. Malin ska komma hit och äta frukost/lunch med mig och sen kommer Linda också och då ska vi traska iväg till Stina.

Levi har sovit jättedåligt inatt, åå vad jobbigt det var att vakna imorse, men vi låg kvar i sängen över en timma å drog oss. Jag hatar verkligen att stiga upp på mornarna om man nu inte har något speciellt att göra alltså. Förut var jag en riktig morgonmänniska men den tiden är nog tyvärr förbi. Jag känner också av ischias, precis som jag hade under dom 10 sista veckorna när jag var gravid, inte skönt med andra ord och jag fattar inte varför det kommer nu, hoppas det går över.


v.31



Kommentarer
Från: Linda

åh, finmage!!

2008-11-06 @ 21:07:02



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback