tisdag med Linda och Harry

Idag har jag och Levi spenderat dagen med Linda och Harry. Vi for dit på förmiddagen, jag lämnade som bara av Levi och Nastivovven också åkte jag tillbaka till stan till komvux och gjorde ännu ett prov, och gissa vad? jag fick VG på det också. Jag känner mig duktig. På vägen tillbaka till Linda handlade jag lite och sen lagade vi en god lunch tillsammans, kycklinggryta blev det.

Vi tänkte att vi skulle ut och gå en stund, när vi klätt barnen och oss själva så inser jag att bagageluckan på bilen går inte att få upp, alltså fick jag inte ut vagnen. Så det blev en liten special idag, dom fick ligga båda två i Harrys vagn, finns det hjärterum så finns det stjärterum. Dom sov då båda två under hela promenaden så det var kanske inte så obekvämt iallafall.

Nu har jag varit och tränat en sväng, förkylningen har blivit lite värre men jag tyckte träningen gick bra endå, man behöver ju inte ta i mer än man orkar. Jag var föresten på aerobics för dem som undrar.

Nu ska jag snart se lite tv i sängen tror jag, och sen sova för imorgon ska vi till Luleå och shoppelishoppa lite ;)



Kommentarer
Från: Anonym

jag flyttar på söndag eller måndag, så de känns otroligt underbart :)

2008-11-25 @ 20:41:05
Från: eva

Oj så härligt ni verkar ha det å grattis till VG:) bra jobbat, du är så duktig. Hoppas allt är bra med lilla familjen, skulle vara kul att träffa er nån gång:)

2008-11-25 @ 20:53:20
Från: Anna

Grattis till VG.. Du e jätte duktig.

2008-11-27 @ 08:51:18
URL: http://busanna.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback