torsdag

Levi tog en sovmorgon idag, till halv tio, oooj så skönt! Vi steg upp och åt frulle och sen for jag och tränade medans Chris och Levi (mest chris) fixade i Levi`s nya rum. Jag hann bara hem från gymet så åkte vi och hämtade Chris mamma som ska sova här inatt, också skjutsade vi Chris till luleå på hockey. Jag, Levi och Anette for och åt på max och sen for vi tillbaka till piteå, handlade lite och sen hem.

Nu ikväll har Chris moster Linda också varit här, så jag Anette och Linda har suttit och surrat mest hela kvällen, druckit kaffe och ätit mackor. Levi har suttit i sin stol och snackat han också, myssnutten. Nu ligger han i sin säng och sover, jag ska strax lyfta över honom till våran säng så farmor Anette får sova ifred i Levi`s rum. Ska bli riktigt skönt att få lägga sig och sova för jag är supertrött.



Imorse - snutten tittar på första snön


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback