uppstigna

Nu har jag och Levi klivit upp. Eller nu och nu, för två timmar sen. Jag har hunnit ta mig en dusch, också har vi ätit frulle båda två. Vi tänkte gå och handla lite, men det regnar visst ute så det får bli senare isånnafall. Levi har somnat i vagnen, så nu ska jag gå och fixa till mig lite tänkte jag.


Idag kommer Levi`s farfar, faster och farbror hit, jag tänkte pröva på att laga palt för första gången i mitt liv, vi får väl se hur det går. Hoppas att den går och äta iallafall, dom har ju beställt palt så då måste dem ju få det också, haha. Dom var föresten på ikea igår och då beställde jag lite saker med dem, så då får jag det idag, wihooooo


Jag och Levi igårkväll



Kommentarer
Från: linda

åh, fina ni! hoppas det går bra med palten, vi ska också äta palt, blodpalt :] ha en trevli kväll.

2008-11-08 @ 15:45:20
Från: ☆FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilken söt min han gör ; ) Stora killen!

2008-11-08 @ 16:19:37
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback