Levi är förkyld

Det blev en tidig kväll igår, jag tror jag somnade före Levi för jag hade sån himla huvudvärk, men det var bra för jag kände mig riktigt utvilad imorse när jag vaknade. Däremot så misstänker jag att Levi blivit lite förkyld, han hostade litegrann imorse sen så har han småhostat nån gång då och då idag, och nu ikväll när vi la honom så vaknade han efter en stund och hostade och då rosslade det i halsen på honom, så nu har han fått näsdroppar och en panodil, de resurserna vi hade, måste till apoteket imorn och se om dom har nå slemlösande. Jag känner också av lite i halsen, men jag har tagit echinagard hela dagen så jag hoppas att jag slipper nån dunderförkylning.


Vi har inte gjort så mycket idag, vi gick in till stan och handlade på förmiddagen, hem och gjorde lunch och sen lagade jag mat till Levi, hela 12 burkar blev det så nu har han för några dagar framöver, torsk potatis och majs. Sen kom Malin hit, hon for hem för en stund sen. Jag tänkte gå och lägga mig om en stund, det kan ju hända att det blir en jobbig natt om snutten ska hosta, usch vad jag tycker synd om honom!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback