Vi har hälsat på Stina Daniel och lilla Eric

Min killar kom och hämtade mig också åkte vi och hälsade på Stina&Daniel, när vi var påväg dit kom jag på att dom har ju flyttat så jag var tvungen att ringa och fråga vars dom bodde. Guuud vad liten lilla Eric var, också har han ju sina små gny ljud som nyfödda har, det låter så himla mysigt! Levi blev ju så stor i jämförelse. Såklart så spydde han ju ner typ sitt tredje par kläder så då hade vi inte packat ner fler bodys i väskan så än en gång var Stina snäll och lånade ut en body till Levi.

Chris och lilla Eric



Efter att vi for därifrån åkte vi till coop och handlade godsaker, Levi hade tur och fick en "rock star baby" nappflaska av farsan sin. Som att han inte har nog med flaskor :) Nu sen vi kom hem fick både jag och Chris ett städil så vi har dammsugat och skurat, vi fick ett surroundsystem till datorn av Stina och Daniel (TACK!!!) så Chris håller på att koppla in det nu.



Busungen drar i lådor medans morsan städar




Det är då tyst från Levi`s rum nu så jag tror att han har somnat, lillspjuvern. Jag ska läsa mina favvo bloggar nu och sen ska jag se lite tv tänkte jag.

Kommentarer
Från: Evelina

Vad kul:) Jaha, ja den var riktigt fin. Önskar att jag också förstod mig på photoshop;p

Jo bara bra. Läser till undersköterska på komvux och jobbar lite extra i hemtjänsten.

Hur är det med er då? Vad stor han har blivit Levi föresten :)Så snygg!

2008-11-30 @ 21:14:48
URL: http://loon.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback