vi har sovit borta

Jag och Levi har sovit hos Linda och Jonny inatt, eftersom att dom har varit barnvakt nu på förmiddagen då jag har jobbat. Igårkväll blev det till att agera chaufför till älvsbyn eftersom bussarna var försenade och Elin som var påväg till Älvsbyn blev lämnad i piteå eftersom bussen hon skulle byta till åkt utan henne. Jag lämnade av Levi och Nasti hos min mamma efter vägen och hämtade upp dem på hemvägen. Sen såg vi lite tv igårkväll, jag kom i säng i tid för en gångs skull, men jag vill lägga mig tidigt när jga vet att jag ska upp och jobba, så slipper man gå som en zombie.

Nu är jag hos Linda, hon har farit och hämtat sin familj som var ute på vift så jag sitter här och väntar, Levi sitter på golvet och leker med leksaker. Föresten så kröp min snutt två steg igår ;)

Kommentarer
Från: Elin

Du är en sån underbar vän som alltid ställer upp! Kommer aldrig någonsin kunna ge dig det du gett mig, du är guld värd vännen.

Kul att Levi kryper sig framåt nu:)

KRAM

2008-11-29 @ 17:39:25
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback