Vi vann!

Vi vann hundra kronor, jag som hade hoppats på en bil eller nå, haha, dessutom så köpte vi ju tre lotter så jag tycker vi borde vunnit mera. Nää vad jag är negativ, vi vann ju!! Det var faktiskt roligt att spela, bara bingon då.. Det är så gjort för äldre folk tycker jag och det är lite tråkigt. Det var roligare när Leif loket olsson ledde programmet, jag brukade spela bingolotto med min farmor och farfar när jag var liten.




Levi låg så snällt i sitt gym iallafall, sen under en paus så fick han gå och lägga sig och han somnade nästan direkt, inte konstigt med tanke på att han var vaken ganska mycket förra natten. Han har iallafall gnällt till i sömnen några gånger, undrar vad en sån liten drömmer om?


HAHAHAHA:


Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad fint du har fått till de i bloggen : )

2008-11-16 @ 22:47:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Nja jag vet inte ännu... får se hur det blir.

2008-11-17 @ 16:48:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback