vilka gulliga kommentarer du skriver Eva :)

Eva kommenterar massor, vad roligt!!! fast du skickar de flesta anonymt haha! Ni andra borde kommentera mer!!


Idag då, Jag och Levi låg och såg tv i sängen imorse, jag tycker det är skönt att ligga kvar och dra mig och snutten är då så nöjd på mornarna så. Vi åkte in till stan och storhandlade på kvantum, kåggan var snäll och hjälpte oss och sen åkte vi hem till oss och lagade mat och så.

Efter många om och men bestämde vi oss för att gå in till stan och kolla runt i affärer så på med kläder och iväg. Jag har bestämt mig för att inte frysa i vinter så jag använder täckbyxor flitigt nu. Jag fyndade iallafall en tröja på gina som Kåggan råkade få med sig hem förstås. Men det var egentligen rätt åt mig för jag glömde kåggans väska på en bänk, panik vi fick men vi hittade den tillslut.

När jag och Levi kom hem väckte vi Chris som fortfarande sov också kom min mamma och lillebror hit, så vi har mest myst på ikväll. Levi har somnat nu och jag är återigen ensammen. Jag brukar egentligen inte vilja skriva när chris jobbar och jag är ensammen, jag är paranoid och tror att någon ska komma hit och bryta sig in.. men nu vet ni iallafall. Tänk om det skulle komma nå ungar och spionera, då skulle jag svimma..

Kommentarer
Från: evapeva

hahaha ojdå de har ja inte alls tänkt på, nu ska ja skriva namn åxå ja lovar;) Det är så roligt att hänga med i erat liv, sitter här var å varannan dag juh å bara ler;) Ja har åxå kommit fram till hur skönt det är med täckbyxor så ja skaffade ett par idag:)

2008-11-30 @ 17:02:22



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback