Älvsbyn

Har inte haft någon lust alls att sitta vid datorn, därför har det blivit dåligt med uppdatering!

Imorse bestämde jag att vi skulle till Älvsbyn. Vi körde först hem till min mamma och lämnade Nasti där, han blev såklart lycklig för han älskar ju att vara där. Vi for först hem till min syster och var där ett tag, jag hämtade hem en gåstol därifrån till Levi, min systers mamma har en ettåring så vi får ärva det mesta, perfekt. Jag fick ockås en klädpåse med finfina kläder och ett par oanvända skor. Efter visiten där så for vi hem till Danne, och vet ni en sak? DANIEL OCH KAJSA SKA HA BARN!!!!!!!! jo här har dom gått runt och sagt att dom inte alls är redo och att dom ska ha hus först, jåjå! Nu tror jag iallafall att jag får skriva det här på bloggen, danne sa nämligen att jag får säga det till vem jag vill nu så :) Vi for även förbi och träffade Elin en snabbis, och slutligen hem till min farmor så att jag fick nå mat i magen, och jag lovar, hos henne behöver man aldrig gå hungrig!

Påväg hem från Älvsbyn fick jag för mig att fara förbi Linda, dom var inte hemma men jag väntade utanför som den stalkern jag är sen så färgade jag hennes hår medans hennes sambo kollade barnen.


Levi hittade föresten en rolig leksak på gåstolen, en gubbe med knottror på som han suger på hela tiden. Föresten så nu medans jag kommer ihåg ska jag skriva att natten inte alls varit rolig, snutten har vaknat alldeles för många gånger. Jag frågade Syrrans mamma hur hennes snutt sov och hon sa att han vaknar också flera gånger varje natt. Men hon sa att han säkert har mardrömmar och kanske ont i benen, och det stämmer säkert. Dom tar ju in mycket intryck så.

Nu ikväll gör vi inte så mycket. Jag har sett en film och nu ska jag uppdatera bloggen lite snabbt (det går inte så snabbt) så Chris kan ha datorn sen. Jag har en liten drink som Chris blandat, också har jag både cheese balls och sourcream onion chips, gott va?

som den snälla flickvän jag är så ska jag låta Chris ha datorn nu, hoppas att ni alla har en bra lördagkväll, kram


Levi och Systers lillebror bekantar sig




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback