Baresso

Vet inte om jag skrev det här, men jag beställde ju från baresso och dom skickade fel schampo och balsam, så jag skickade tillbaka det så att dom kunde skicka tillbaka det jag skulle ha. Såg nu att dem betalat in frakten på mitt konto, och idag fick jag schampot och balsamet, dom hade även skickat med en liten burk som jag inte hade en aning om vad det var, så jag tittade på deras sida och det visade sig att denna lilla burk var typ nån hårcreme och kostar inte mindre än 199:-, så det var ju en rolig kompensation :) Föresten så trodde jag först att det var lypsyl, haha.




Kommentarer
Från: Anonym

Rusk luktar så oootroligt gott :D

2008-10-22 @ 23:01:01
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad snällt att du fick med en burk i kompensation. Inte alla företag som är så givmilda : )

2008-10-22 @ 23:05:24
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback