dollarstore och luleå

Planen var egentligen att jag och Chris skulle stiga upp samtidigt när Levi vaknade så att jag kunde sätta igång med städningen, men Chris bad så snällt om sovmorgon så jag och Levi bestämde oss istället för att traska iväg till dollarstore och handla lite, vi gick förbi Malin också så hon följde med oss dit.

När vi kom hem väckte vi pappa Chris, som sagt skulle jag städa men istället hamnade jag vid datorn och letade skolböcker, hittade på blocket så då blev det en impulsresa till Luleå för att köpa dem, Linda och Harry följde med mig och Levi, vi hämtade böckerna och sen for vi förbi hos Anna och Henke och hälsade på.

Nu är det en pigg snutt som sovit i bilen, och en trött mamma. Snutten har varit så nöjd och glad hela dagen nästan, jag blir på så himla bra humör när han är glad. Det har ju varit en himla grinperiod nu ett tag men den verkar ha gått över, peppar peppar.


Nu ska jag mysa med killarna innan snutten ska sova igen.

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline

Nu ligger dina "recept" uppe ; P

2008-10-08 @ 21:59:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback