en stor lekpark

Idag har Anna och Oskar varit här. När dom kom åkte vi och handlade så att vi kunde göra baguetter, smarrigt. Oskar var så full i energi så vi bestämde oss för att åka till den där stora lekparken dom har på havsbadet. Levi satt och sov ett tag men sen vaknade han så då åkte vi den lilla rutschkanan.

Vi for förbi dollar en sväng också och jag köpte nå tavlor till sovrummet, riktigt fina faktiskt. Levi fick nå leksaker också.

Nu har snutten just vaknat från en vilopaus så han sitter i mitt knä medans jag skriver här. Min mamma kommer snart hit, hon ska passa Levi medans jag far och tränar med Kåggan och Malin. Ett aerobics pass blir det ikväll, känner att jag verkligen behöver det efter den här helgen som inte innehållit någon motion alls samt massor med godsaker.





Kommentarer
Från: Lovisa

dom hade ju skit snygga tavlor på dollar! ska dit jag med och handla några till sovrummet och barnrummet :) till och med Johnny tyckte dom var fina och då är de så, han är lite svår flörtad ibland gällande inredning :P typiskt karlar kankse?

2008-10-28 @ 13:49:34
URL: http://lovisasandman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback