Första snön

Tidigt imorse när jag vaknade och tittade ut snabbt genom fönstret så såg jag att det snöade, inte små flingor heller. Kallt som tusan är det här i Arjeplog idag, tur att jag tog med mig vinterjackan för det behövdes verkligen. Jag och Elin har nyss kommit hem från en långpromenad på spångarna, kallt har det varit men man blir superpigg av att vara ute när det är kyligt.

Idag har jag och Chris ätit lunch och druckit kaffe hos min mormor. Levi sov under hela tiden vi var där, och vaknade lagom tills vi skulle gå.

Vi var på konsum och skulle handla lite, såg att dom hade halva priset på utgående sortiment barnmat från 5 månader så jag köpte en hel låda burkar, är nästan värt att köpa enbart för burkarnas skull, superbra att ha när man gör egen barnmat. Levi har ju börjat få banan efter varje måltid, funkar bra mot hans kräkningar eftersom bananen lägger sig över ersättningen och då spyr han inte upp allt.


Nu kommer Chris mormor snart hit, jag ska följa henne och handla också ska vi göra tacos, mumsmums. Sen ikväll tror jag vi ska förbi Micke och Moa, om vi nu hinner vill säga.


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback