Frasses

Jag och Chris for och åt på frasses med Chris kompis Johan, mums. Dom hade en stripskrydda, eller inte bara en, men iallafall sourcream onion. Jag älskar verkligen den smaken men tyvärr passade den inte så bra till strips.

Annars har vi inte gjort så mycket ikväll, nu ska jag och Elin se fågelserien som går på 4:an, alltså med Maria Wern eller vad hon nu heter, det gick ju egentligen igår men vi hann inte se det då eftersom vi hjälpte till att flytta. Levi har fått ligga naken på sitt täcke, och nu krälar han snart, han putade med rumpan och tryckte ifrån med fötterna som att han försökte ta sig framåt, vi lockade med saker framför honom men tyvärr tror jag att täcket sinkade honom, och jag ville inte ha honom naken på kallgolvet så vi får testa igen imorgon.

Nu ikväll tryckte jag i snutten megamycket välling och en hel banan, och otroligt nog spydde han ingenting alls, hoppas han sover gott inatt då så det inte blir en repris av förra natten då han vaknade flera gånger.


Nåja, nu ska jag och Elin se serien.



Kommentarer
Från: Linda

snyggkille!!

2008-10-03 @ 12:44:57



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback