friday

Imorse såg jag och Levi topmodel som vanligt, han sov föresten gode bra inatt jämfört med de andra nätterna. Vi steg upp och åt frukost och jag duschade och snutten fick bada i baljan med sina nya badleksaker, skölpaddorna. Sen pratade vi med Anna och det blev bestämt att hon skulle komma och hälsa på.

Jag försökte hålla snutten vaken tills Anna kom, men jag misslyckades, han somnade i bärselen medans vi plockade undan här hemma. Anna hjälpte mig att fixa till lite i Levi`s rum, vi hände upp nå lådor på väggen hans.

Nu ikväll kom Micke och Moa från Arjeplog hit, dom ska vara hos oss i helgen. Jag och Moa har gått en långpromenad nu ikväll, myspys. Det är skönast att gå på kvällen tycker jag. Jag ska snart gå å lägga mig tänkte jag, så jag orkar upp med Levi imorn. Tydligen har han varit igång och vaknat medans jag och Moa var ute, så Chris fick lägga honom i vagnen och vagna, men nu sover han då så gott.



Kommentarer
Från: Sofia

Det brukar vara så att man ger upp ganska lätt, det gör jag också.. Men nu har jag tänkt skärpa mig lite och plugga mera! Tentorna är så himla stora och svåra nu.. och svårare blir det! :S

2008-10-18 @ 09:44:30
URL: http://sofiaakerlund.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback